wtorek, 29 marca 2011

Tron Legacy





3 komentarze:

  1. Bardzo fajne! :) Jak się domyślam inspiracją był Tron Legacy? Film nawet pomimo tak mega komercjalizacji dawał radę jak na kontynuację po starym Tronie. Chociaż dużo brakuje. Oczywiście oko jest okłamywane piękną formą i poczuciem estetyki. Aczkolwiek w starym Tronie pomimo już przestarzałych efektów, czuje się że środki plastyczne, ich użycie jest przemyślane. W nowym tego nie dostrzegłem zupełnie. A jak Ty sądzisz?

    pozdro600

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczaki, nie podchodziłem do tematu w taki sposób. Pierwszą część Tronu pamiętałem z dzieciństwa jako film co rył beret okrutnie, pamiętam, że nawet się go bałem na swój sposób.
    Teraz... nie dałem rady go obejrzeć, no nie dało się.. :). Co do Legacy byłbym mile zaskoczony gdyby tam znajdowało się "coś" głębszego. Jednak w dzisiejszych czasach robią tylko filmy nabite FX-ami i to do granic możliwości. nie ma co się łudzić. Nikt nie będzie oszczędzał na efektach kiedy one tak łatwo dostępne i tanie. Ale za to fajna muzyka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi Krzysztof, thx for your support. I checked your sub, I really think you should try it on threadless, if I'm not wrong, I haven't seen your stuff there and your works should do great there! Cheers

    OdpowiedzUsuń